zondag 27 mei 2012

Mirror shots




Gisteren maakte ik snel even deze foto. Had weinig tijd so next time ga ik er weer eens even werk van maken om mijn zwangere toet in beeld te brengen. Vandaag ben ik 24 weken zwanger! Nog zestien weken te gaan tot de uitgerekende datum. Dat is nog eens andere koek dan negen maanden. Met het vorderen van de zwangerschapsweken, stijgt mijn humeur. Ik weet dat ik eigenlijk heel dankbaar moet zijn voor het hele zwanger zijn maar heb me nog nooit zo ellendig gevoeld. (Uiteraard ben ik ook heel dankbaar enzo!)Gelukkig gaat het steeds beter maar ik zal toch heel blij zijn als ik mijn zoon in mijn armen heb.
Ik merk dat ik naast een dikke buik en een riantere voorgevel ook een dikker gezicht en dikkere benen krijg nu. Ik ben inmiddels +4 kilo aangekomen. Volgens mij is dat redelijk gemiddeld. Afgezien dat ik ongelofelijk sloom word van dit weer lijk ik iets minder duizelig te zijn dan voorheen. Hoop dat het een goed teken is!
Gisteren trok ik gelijk het rokje aan dat ik de dag daarvoor bij de Hema had gekocht. Ondanks dat het geen positiemode is, zit het prima. Als het weer zo goed blijft, haal ik misschien nog wel zo'n zelfde rokje in een andere kleur erbij. Heb verder wederom mijn donkerblauwe tanktop aan van Only. Draag aan mijn voeten simpele slippertjes van Lazamani die ik vorig voorjaar heb gekocht. Heb mijn All Stars en Vans maar even afgezworen met dit weer want mijn voeten willen niets anders dan slippers aan.

10 opmerkingen:

  1. Rokje staat erg leuk! Hoop dat je er nog een bij kunt kopen, dat betekend natuurlijk mooi weer;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, dat zou inderdaad leuk zijn ;-). Eens kijken wat ze nog meer voor kleurtjes hebben.

      Verwijderen
  2. Volgens mij wordt iedereen sloom van dit weer, ik namelijk ook. Moet heel veel aan school doen, maar gaat erg langzaam. Mooi rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is volgens mij niet echt zwangerschapsgerelateerd inderdaad. Weet nu waarom ze in warme landen siƫsta houden haha...

      Verwijderen
  3. Bedankt voor je tip over de seizoenen in "Zuid Amerika". Echt stom dat ik daar (nog) niet aan gedacht heb. >_<

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan :-) Ik geloof wel dat op diverse eilanden een tropisch klimaat heerst dus je moet even goed kijken.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...