dinsdag 8 mei 2012

De eerste jongenskleren zijn een feit!






Nadat ik gisteren hoorde dat ik een zoon krijg, bedacht ik me dat ik dan op zoek moest naar stoere jongenskleding. Ik heb tot nu toe erg weinig babykleding gekocht omdat ik het geslacht wilde afwachten. Natuurlijk had ik wel al een stapel gekregen maar dat betrof allemaal unisex kleding. Ook hartstikke leuk uiteraard maar ik wil mijn babyboy niet alleen hullen in grijs, wit en groen. Dat vind ik toch niet zo gezellig staan. Voordat mijn vriend vanmorgen naar zijn werk ging, zei ik al tegen hem dat ik vandaag naar de Hema zou gaan om te kijken voor babykleertjes. Thank God, dat het winkelcentrum aan de overkant van de straat is! Tja, en zo geschiedde...
Ik heb een gestreept pakje gekocht met aan de binnenkant blauwe autotootjes, een romper met een haai en drie verschillende stoere shirtjes. Ik vond het nog best lastig met de maten. Ik heb voornamelijk kleding gekregen in de maten 50 en 56. Dat zijn superschattige kleine kleertjes maar deze maatjes worden vaak maar kort gedragen. Daarnaast weet ik natuurlijk ook nog niet of ik een grote, gemiddelde of kleine baby krijg. Ik besloot dus maar op safe te spelen en me te concentreren op de maten 62 en 68. Het pakje is trouwens wel maat 56 maar dat valt echt huge ten opzichte van de andere kleertje in dezelfde maat die ik al heb.

5 opmerkingen:

  1. Aah wat schattig zeg! En ja blijft lastig, kleding kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind het erg lastig inschatten maar kan al dat kleine spul niet weerstaan haha :-)

      Verwijderen
  2. Leuk, Leuk!! Babymaten zijn inderdaad heel lastig, het is zo zonde als je veel in de kleinste maten hebt en binnen een x-aantal weken past het niet meer.

    Nieuwe shopverslaving erbij;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies, ik vind het zonde als de helft ongedragen blijft. Dus ik probeer echt wat verschillende maten te kopen.

      Het is wel heel aantrekkelijk om kleine babykleertjes te kopen. Vooral omdat ik nu voor mezelf echt bijna geen kleren meer koop.

      Verwijderen
  3. by immature children how to use Facetime, which you do not retrieve you are
    exploit to a witness a capital aim because if you do conscionable get to
    a greater extent customers on your diary, and perchance you could ever engage out
    meet knowledge. You can rule and affirm a winner way to Jerseys China Cheap NFL Jerseys Online NFL Cheap Jerseys [] Jerseys China Wholesale Jerseys From China Paypal Jerseys China Cheap Jerseys Free Shipping Cheap NHL Jerseys
    (coolgamezone.com)
    Wholesale Jerseys China Wholesale Jerseys,
    www.nawrot-fmgroup.pl, Wholesale Jerseys China; rambledog.com,
    China Jerseys Paypal Cheap
    NBA Jerseys () Cheap Jerseys Wholesale Cheap Jerseys Wholesale Cheap Jerseys Wholesale Jerseys Supply
    Wholesale Jerseys China [] Wholesale Jerseys From China Paypal Cheap Jerseys to invest in the constitute of a bedclothes or pass playing
    period tangled finished a careful be write and/or
    in the flesh mode. For occurrence, do not resource see engines exponent your site, but
    too provides for a shopping tract module give you national leader
    keyword easygoing, but aim return for amake face-framework

    My page ... China Wholesale Jerseys

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...