dinsdag 1 mei 2012

Mirror shots




Vandaag ben ik alweer 20 weken en 2 dagen zwanger. Ik ben superblij dat ik nu eindelijk over de helft ben! Morgen moet ik naar de verloskundige om te laten checken hoe mini-mini-me het doet en hoe het met mij gaat. Ben benieuwd!
Zoals verwacht voel ik me niet geweldig na de drukke dag van gisteren maar ik had ook niet anders verwacht. Vanmorgen heb ik dus maar lekker uitgeslapen terwijl er op zolder had gewerkt werd door mijn vriend en schoonvader. Vanavond ga ik vroeg naar bed en morgen zien we wel weer. Just go with the flow! Ik voel de baby nu de hele dag door en dat gewoel in mijn buik herinnert me er steeds aan waar ik dit allemaal voor doe. Heb me wel voorgenomen om na de bevalling nieuwe hardloopschoenen te kopen en vol in training te gaan voor de halve marathon.
Heb vandaag een shirtje aan van Miss Etam. Dit was het eerste positiekledingstuk dat ik kocht maar ik heb het nog niet veel gedragen. Door de tekst coming soon op het voorpand van het shirt, vond ik het niet leuk om het te dragen zonder een overduidelijk zwangere buik. Nu je niet meer om mijn buik heen kunt, trek ik het met grotere regelmaat uit de kast. Verder draag ik mijn nieuwste skinnyjeans van Asos en zwarte Birkenstocks.

3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! En wat een spannende dag wordt het voor jou morgen zeg:)!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Het is toch iedere keer weer even spannend inderdaad. Voel van alles bewegen dus op zich weet je wel dat het allemaal goed gaat maar als iemand het dan weer bevestigd is dat altijd prettig :-) Ben wel zenuwachtig voor maandag omdat ik dan een hele belangrijke echo krijg ;-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...