zaterdag 10 mei 2014

Vakantiepark De Twee Bruggen in Winterswijk #2

Dinsdag verscheen het eerste deel van de foto's die ik vorige week maakte tijdens ons verblijf in Winterswijk. Vandaag is het tijd voor het tweede en tevens laatste deel van onze vakantiekiekjes. Kijken jullie mee hoe tof kamperen in de Achterhoek kan zijn? Ik laat zien wat we beleefd hebben van woensdagavond tot vrijdagmorgen.
We verbleven in een chalet en man, wat was dat heerlijk. Vooraf was ik bang dat ik me heel beroerd zou voelen door al die zwangerschapshormonen maar het viel alles mee. Ik had er niet aan moeten denken om in deze toestand in een tent te moeten kamperen. We hadden echter een heerlijk bed, eigen sanitair en zelfs televisie. Kortom, alles wat je je als zwangere dame kunt wensen. Oh ja, en tal van mogelijkheden om Sam uitstekend mee te vermaken zodat hij steeds uitgeteld in zijn bedje in slaap plofte. Heerlijk!

Woensdagavond liepen we nog snel even langs de campingwinkel om wat te drinken en een snackje te scoren. Dat handje gaf Sam alleen voor de foto, daar voelt hij zich normaal gesproken echt te stoer voor ;-)

In het restaurant van het park lag er al een kleurplaat voor meneer klaar. Heel prettig want Sam was nogal hongerig en dan is hij niet op zijn gezelligst. Even kleuren biedt dan wat afleiding.

Een pannenkoek gaat er altijd wel in bij mini, haha!

Donderdagmorgen ontbeten we weer bij de receptie. Dit was een deel van waar je uit kon kiezen. Niet bijzonder uitgebreid maar wat mij betreft prima. Ik heb 's morgens nooit zoveel trek dus een broodje is ruimschoots voldoende. Ook kon je gewoon vragen om iets wanneer het er niet stond. Goed geregeld!

Wanneer je de plattegrond bekijkt, krijg je een idee van de grootte van Vakantiepark De Twee Bruggen.

En toen maakten we even een ussie! Gewoon omdat het kon...

Sam deed de hele week niets anders dan de kasten van het chalet leegroven. Thuis hebben we alles hermetisch afgesloten dus hij sloeg zijn slag. Tja, bezems en koffiefilters zijn natuurlijk ook geweldig. Denk ik...

Donderdagmorgen gingen we lekker burgerlijk langs de Intratuin. Toevallig zat dit tuincentrum vlakbij het vakantiepark en Maarten had al bijna een jaar een cadeaubon van die winkel in zijn portemonnee zitten. We waren er in de dagen daarvoor al tig keer langs gereden. Gelukkig hadden ze bakken vol visjes waar Sammie helemaal blij van werd.

Daarna reden we door naar het centrum van Winterswijk. We waren vrij vroeg en dat was maar goed ook want in Duitsland was het Dag van de arbeid. Alles was daar gesloten dus alle Duitsers kwamen ook gezellig naar Winterswijk. Het was een paar uur later achterlijk druk in de winkelcentrum. Holy moly!

Het ziet er nogal grauw uit maar het was best aangenaam.

Op de één of andere manier vind ik steltlopers een beetje eng. Geen idee waarom overigens. Ik houd ook niet van het circus, misschien dat het daar iets mee van doen heeft.

Rond het middaguur streken we neer bij Subway. Uiteraard omdat we honger hadden maar ook omdat ik gebeld zou worden door het ziekenhuis voor de uitslag van de combinatietest. Nadat ik gehoord had dat alles goed was, kon ik extra van mijn broodje genieten.

En het was ook nog markt!

's Middags waren we weer terug op het vakantiepark. Hier zien jullie de grote speeltuin met op de achtergrond de glijbaan van het buitenzwembad. Sam was nog te klein om zich veilig te kunnen vermaken op de grote speelgoedtoestellen maar voor oudere koters is dit absoluut een paradijs.

Kijk eens hoe ruim deze speeltuin is opgezet. Op de achtergrond zie je rechts in de verte een enorm oranje springkussen.

Voor het zwembad was mini in ieder geval niet te klein. Lekker spetteren!

Deze blije koppen zeggen voldoende over hoe geslaagd de plonspartij was, nietwaar?

Ik moet zeggen, het vakantiepark had een riant binnenzwembad. Relaxt, want met die kleine draken moet het wel heel warm zijn buiten, wil een buitenzwembad aangenaam zijn.

Dit is het gebouw waarin het binnenzwembad is gehuisvest.

Van zwemmen word je gruwelijk moe! Het arme kind was kapot en wilde zo snel mogelijk eten en naar bed. Terwijl we in het restaurant zaten te wachten op ons laatste avondmaal, ontkwamen we er niet aan om Bumba op te zetten op de iphone. We wilden de andere gasten ook graag ontspannen laten eten ;-)

Iedere avond mocht Sam na het eten een cadeautje uit de schatkist vissen. Heel verrassend gingen we aan het einde van de vakantie naar huis met maar liefst drie auto's. Boys will be boys!

Vrijdagmorgen was het jammer genoeg alweer tijd om onze spullen in te pakken en het chalet netjes achter te laten. De week is echt omgevlogen!

Zo dat ziet er weer keurig uit! Zowaar bleken de sporen van vernieling die Sam achterliet met name veroorzaakt aan onze eigen spullen. Thank God!

Nog een laatste keer mijn tanden poetsen in deze mooie badkamer en dan de auto inladen. Na het uitchecken reden we weer terug naar Leusden. Bedankt Vakantiepark De Twee Bruggen, we hebben het enorm naar ons zin gehad!

Deze blog is tot stand gekomen op uitnodiging van de De Twee Bruggen.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

1. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, en dat jij ook kon genieten. Hoe gaat het tot nu toe met de misselijkheid e.d.? Ik was echt 5 maanden 24 uur per dag misselijk, als ik daar aan denk, zie ik echt enorm op tegen een tweede zwangerschap..

2. Haha ik vind steltlopers ook altijd eng!

3. klinkt echt heerlijk ontspannen!

Ik heb je getagd voor de nom nom nom tag :-)

4. Jullie hebben een fijne vakantie gehad zo te lezen en zo te zien. Het lijkt me een fijn vakantiepark, ga ik eens onthouden!

5. Lekker hoor er even met je gezinnetje tussen uit. Ziet er gezellig en goed verzorgd uit.

6. Nou jullie hebben in ieder geval een fijne tijd gehad daar! En Sams snoetje bij die vissen.. adorable!

7. Leuk family foto's! Als de kids wat groter zijn dan kun je ze meenemen op een Stand Up Padlle board :)

8. Super leuk om de foto's te zien :)

9. Zo te zien hebben jullie het super gehad:D echt geweldig om te zien hoe Sam zo geniet van de dingen en grappig geiten kop boven het bed.

Liefs
    Daniëlle

10. Leuke foto's, lijkt me een geslaagde vakantie!

11. Zie het nu pas, die laatste zin! Heerlijk hoor. Heb het idee dat ik daar al eens geweest ben. Het zwembad komt me bekend voor. Maar heb al zoveel parken gezien inmiddels in heel Nederland. Centerparcs blijft toch wel mijn favoriet altijd!

12. Ooh genieten, heerlijk! Die foto van jullie hand in hand is super cute, ook al is hij daar normaal te stoer voor ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...