zaterdag 17 mei 2014

Born to be a surferboy







Ik ben en blijf een surfmeisje. Hoewel ik de laatste jaren weinig op een plank heb gestaan, blijft de liefde voor de sport. In ons interieur zijn dan ook de nodige dingen te vinden die verwijzen naar surfen. Zo heb ik een enorme zwak voor Volkswagen-busjes. Vooral voor de oude exemplaren die gepimpt zijn met gordijntjes voor de ramen en beschilderd met hippie-achtige zaken. En natuurlijk met een surfplank op het dak. Die busjes staan voor mij symbool voor het vrije levensgevoel. Absoluut iets dat ik heel belangrijk vind. Soms denk ik weleens dat ik in de verkeerde periode ben geboren. Ik ben ervan overtuigd dat ik had op moeten groeien in de seventies. 
Ook Sam ontkomt niet aan mijn voorliefde voor surfplanken en Volkswagen-busjes. Het kind heeft al de nodige shirts versleten met mijn geliefde vervoersmiddel erop. Ook hijs ik hem regelmatig in surfshirtjes en anders ontkomt hij niet aan kleding van in ieder geval merken als O'Neill of Quicksilver. Jullie begrijpen misschien mijn jubelstemming toen er deze week een fijn pakketje op de deurmat viel. Niet voor mij maar voor zoonlief. Van de webshop Bep & co ontving mijn kleine surfdude een stoer rood shirt met daarop een Volkswagen-busje! En om het helemaal af te maken, was dat busje ook nog eens voorzien van een surfplank. Big, big, big like!
Het shirt heeft een mooie kleur rood en de applicatie ziet er duurzaam uit. Sam draagt van bovenkantjes momenteel maat 92 en de maat 2-3 jaar die wij in huis hebben, zit hem prima. Hij heeft nog wat groeiruimte dus hopelijk mag deze mama het hele seizoen genieten van mini in dit fantastisch, leuke shirtje. Uiteraard heb ik even snel wat kiekjes geschoten van hoe mijn surferboy eruit ziet terwijl hij zijn te coole Bep & co'tje draagt. Zeg nu zelf, hij is om te vreten toch? Op de foto's wijst hij driftig naar zijn nieuwe schoenen maar dat komt omdat hij die dag voor het eerst sandalen droeg. Daar was hij diep van onder de indruk, haha. Het shirt steelt echter de show natuurlijk. 
Inmiddels heb ik mijn verlanglijstje klaar van wat ik nog meer uit deze webshop wil bestellen. Het allerliefste zou ik precies hetzelfde shirtje voor mezelf willen maar dat gaat niet lukken want ik pas never nooit niet in een kindermaatje. Zeker niet met mijn explosief groeiende zwangere buik. Wel zou ik heel graag nog een toffe longsleeve willen voor zoonlief met een snor erop en misschien ook nog een babyshirtje met een busje voor buikbaby. Goed, genoeg gekletst! Neem zelf gewoon een kijkje op de site. Deze mama is fan!

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met Bep & co.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

5 opmerkingen:

  1. Ooooh ik vind hem gaaaaf! En wat is hij toch stoer zo met bandana en zn shirtje plus sandalen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs schattig mannetje ^^.

    Liefs,
    Kim / Vintage & Beauty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha ik ken het! Hoewel ik pas laat een boardchick meisje ben geworden! Leuke spulletjes btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeleee leuke spullen hebben ze! En wat ziet Sam er toch heerlijk uit in dat shirt en met z'n stoere hoofdbandana. Ik weet wel zeker dat hij 'born to be a surferboy is';).

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...