donderdag 15 mei 2014

Instagram diary #26

Ik ben een fervent gebruiker van Instagram. Iedere week deel ik daar foto's uit ons dagelijks leven en de foto's die ik met deze app maak, deel ik ook altijd in een diary op mijn blog. Vorige week liep het wat anders dan anders doordat we een weekje weg waren. Over ons verblijf in Winterswijk verschenen twee aparte artikelen. Je kunt hier en hier lezen hoe leuk we het hebben gehad op ons vakantieadres. Vandaag is het in ieder geval tijd voor deel #26. Ik vraag me soms wel af waarom ik in godsnaam nog diary's maak aangezien ik geen hol uitvoer omdat ik zo moe en beroerd ben maar om de continuïteit erin te houden, doe ik dat toch. Hopelijk hebben jullie geen bezwaar voor een kijkje in leven van een saaie, zwangere heks. Mochten jullie nog niet bevriend met mij zijn op Instagram, schroom dan niet om me te volgen ;-)


Toen we vrijdag aan het einde van de ochtend thuis kwamen na ons weekje in Winterswijk, dook ik mijn bed in om bij te slapen en dit boek uit te lezen. Wat een debuut van Anya Niewierra! Klasse!


Ook lagen er lieve kaartjes te wachten op de deurmat. Onder andere van Nicole. Zo fijn dat mensen ook weer blij zijn voor ons deze tweede keer. Dankjewel allemaal!


En zo'n vakantieweekje hakt erin natuurlijk. Kijk Sam eens heerlijk slapen in zijn eigen bed. 


Tijdens onze week weg bezocht ik twee keer een H&M. Eentje in het Duitse Bocholt en het filiaal in Winterswijk. Voor Sam scoorde ik deze toffe items. De helft was ook nog eens in de uitverkoop. Toppie!


En voor Sam 2.0 kocht ik dit berenpakje om te vieren dat hij of zij geslaagd was voor de combinatietest. Het voelt vreemd om weer bij die hele kleine maatjes rond te snuffelen. Heb ook nog amper iets gekocht voor buikbaby omdat we nog zoveel zooi van Sam hebben. Eerst maar eens afwachten of we een jongetje of meisje krijgen.


Een outfitje met buik toen ik een week of 13 zwanger was van de nieuwe mini-mini-me. Wat een pens al, pfff!


Vorige week schreef ik een gezellig artikel over dit toffe telefoonhoesje. Is het geen leukerd?


Vriendjelief ging vorig weekend keihard trainen voor de Alpe d'Huez en vroeg om een grote pan pasta. Als lieftallige vriendinnetje maakte ik dus een riante hoeveelheid spaghetti. U vraagt, wij draaien ;-)


Ik presenteer jullie Sam's eerste selfie. Dit is het smoelwerk dat hij tegenwoordig standaard trekt wanneer hij zichzelf mag bewonderen op een telefoon. 


Mama ging even snel plassen en toen ik terugkwam, hadden we geen digitenne meer. Fijn dit, heel fijn! Arghhh...


Tsjongejonge, wat is zoonlief toch een verwend klein mormel. Opa had een tractor met aanhanger voor hem gekocht. Tja, beter verwend dan verwaarloosd ;-)


Een beetje relaxen met opa en oma in de tuin in zijn skelettenpakje. Tikkeltje fout wel, maar dat mag als je nog geen twee bent. 


Weet je, hier zeg ik niets over. De maagzuuraanval nadien sprak namelijk boekdelen. Ik leer het ook nooit, zucht...


Nog even met vriend Sven spelen op het schoolplein achter ons huis. In de verte zien jullie diens mama Esther nog inclusief buikbaby. Een paar dagen later werd zijn zusje geboren en ze is superlief <3


Wij houden van restjesdagen. Punt!


Sam smeerde even een nagenoeg vol potje lippenbalsem leeg toen ik dacht dat hij naast me lag te slapen. Boy, I was so wrong! Hij heeft de hele dag naar brazil nut van The Body Shop geroken. 


Ik voelde me vorige week zo moe en beroerd dat Maarten de hangmat voor me ophing in de achtertuin. Heerlijk om zo te ontspannen met een interessant boek. 


Mini's favoriete groente is broccoli dus dat staat hier wekelijks op het mini. Hij eet zonder overdrijven een halve struik in zijn eentje op en laat er zijn vlees en aardappeltjes voor liggen. Deze keer aten we er een stukje gegrilde kalkoenschnitzel bij met geitenkaas en honing. Mjammmie!!!


Weer een outfit met babybump. Deze foto's zijn genomen met ruim 13 weken. Jeetje, wat gaat het hard met die buik. 


Niets is veilig voor de grijpgrage klauwtjes van Sam. 


Dat kleine ventje heb ik potverdorie helemaal zelf gemaakt! Lekker ding!


Heel hard aan het oefenen om te leren trappen op zijn nieuwe tractor. Tot nu toe lukt het nog niet dus meneertje is behoorlijk gefrustreerd, haha!


ik probeerde een recept uit voor moddertaart. Jammer genoeg was ik er niet tevreden over. Binnenkort ga ik een nieuwe poging wagen met een ander recept.


Bo <3


Vorige week woensdag kwamen mijn schoonouders langs om op Sam te passen. Schoonmams had twee nieuwe shirtjes bij de Hennes gekocht voor dat schatje van ons. 


Terwijl ik 's morgens vroeg een zakelijke afspraak had in de stad, ruimde oma Sammie's kamer op. Zoonlief vond het die middag uiteraard tijd om alles overhoop te trekken. 


Om ervoor te zorgen dat de kinderkamer niet binnen een kwartier veranderde in een woestenij, sleurde ik Sam mee naar een speeltuintje. Afmatten die hap!


Soort van shoarmapizza gemaakt met als bodem een half Turks brood. Zeer geslaagd dit!


Om die pizza een beetje te verwerken liepen we na het eten nog een rondje door het dorp. Als zwanger mietje kreeg ik natuurlijk gruwelijke steken in mijn zij. 


Strike a pose!


Alle handelingen gingen goed behalve dan dat zijn broek nog om zijn gat zat. Bijna goed! Ga zo door, kleine held!


Werken aan onze Bakker Bart-verslaving ;-)


Wisten jullie dat sudocrème ook na twee douchebeurten niet te verwijderen is uit het haar van dreumesjes. Ik weet het wel na afgelopen donderdag...


Zeg buik, waar ga je met Jess heen? Bekijk hier mijn outfit  en lees waarom ik geen fashionista ben.


Oerbrood met gesmolten geitenkaas en honing. Oh ja, en een niet te versmaden vers aardbeiensapje van de Appie. 



Nadat ik hier mijn fascinatie voor de Tweede Wereldoorlog verkondigde, daagde een oud-collega mij uit voor een testje op de website van Quest. Eat your heart out!


Te lief! Sammie met zijn eigen baby <#


Een voetbalvestje en shirtje voor mini gekocht bij de Hema. Zoonlief is klaar voor het WK. Nu heel hard hopen dat Nederland er niet na drie wedstrijden uit ligt. Zou nogal sneu zijn...


De Kruidvat overvallen en een nieuw rokje gekocht in de outlet van Miss Etam. 


Moederdag betekende uitslapen en verrast worden door mijn twee mannen met een tekening en cadeautje. Het ontbijt op bed bestaande uit cola, gummibeertjes en een boterham met smeerkaas zonder bord was het absolute hoogtepunt, haha! Wat houd ik toch veel van ze!!!


Ja joh, briljant idee. Je spijkerbroek proberen aan te trekken over je pyjamabroek. Wel een dappere poging. 

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

14 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien. Ik vind het zo fijn dat je terug zwanger bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf nog steeds geen Instagram (foei, I know!), maar jouw ID's volg ik hier echt met heel veel plezier! Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je zou niet zeggen dat je niet veel doet in een week.. genoeg leuke foto's! Vooral doorgaan, kan mn portie Sam niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke week! Het skeletpakje staat Sam erg leuk :) van moddertaart heb ik nog nooit gehoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww dat berenpakje <3333 Enne, prachtige buik heb je al zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat berenpakje hadden wij ook voor baby N! Zooooo lief. Jammer genoeg past ze het niet meer..grrr, waarom groeien die kids ook zo hard?! Ik word altijd blij van jouw IG-diary, fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. haha geweldig die foto van Sam op het toilet!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou Sam is leuk!!! Moet elke keer lachen om de foto,s. Dat skelet pak is geweldig! Ik hoop voor jou dat Sam 2.0 wat minder ondernemend is :). Je buik groeit al goed. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sam is een schatje! Moest wel een beetje lachen om de laatste foto dat hij zijn spijkerbroek probeert aan te doen <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je toch een boef daar, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn deze blogjes toch altijd lang. Overactieve IG'er ben jij ook ;) Is het niet super veel werk om deze blogjes steeds te maken overigens?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig berenpakje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...