woensdag 21 mei 2014

Mirror shots



Vanmorgen leek het me wel een puik plan om mijn buik weer eens op de kiek te zetten. Jammer genoeg scheen de zon heel fel onze slaapkamer in dus ik kreeg het niet voor elkaar een duidelijkere foto te maken dan het bovenstaande exemplaar. Grrr! Eigenlijk zou ik onze gewone camera moeten gebruiken maar we zijn de oplader van de batterij ervan kwijt. Zucht, het zal ook eens niet in dat chaotische huishouden van ons, haha! Aankomend weekend zal ik mijn vent eens goed laten speuren op zolder en in de kelderkast. Ik ben er sowieso van overtuigd dat er wormgaten aanwezig zijn in ons huis waardoor allerlei spullen naar parallelle universa worden getransporteerd. Er is daar blijkbaar vooral veel behoefte aan sokken en sleutelbossen...
Goed, die outfit van mij met die zwangere buik van pakweg 16 weken erin. Laat ik het daar eens over hebben. Kan ik kort over zijn overigens. Ik draag namelijk maar één kledingstuk! (En ondergoed natuurlijk...) Een donkerblauwe jumpsuit van de Prénatal. Wat een leukerd hè? Ik kreeg hem van mijn moeder omdat ik al twee jaar liep te piepen dat ik net als Sam een pak uit één stuk wilde. Now it's mine! Oh, en misschien speelde het bij deze gulle gift ook mee dat ik toentertijd gewoon heel zielig was omdat ik de hele dag moest kotsen. Ik rolde de pijpen een klein stukje op omdat ze net iets te lang zijn voor mijn korte pootjes. Ik vind het nog een beetje lastig welke schoenen ik erbij moet dragen. Vandaag ging ik in ieder geval voor mijn legergroene Havaianas. Persoonlijk vind ik dit wel een geslaagde combo. 

Weten jullie wat trouwens ook heel leuk is? Volgens mij voel ik Sam 2.0 bewegen. Heel zachtjes nog maar het is onmiskenbaar de nieuwe buikbewoner. 

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

9 opmerkingen:

  1. Mooie buik en leuke outfit! En fashionista of niet.. je ziet er altijd leuk uit hoor! En de buikbaby is vast niet zo kieskeurig ;-) als het maar lekker rekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vooral buikfoto's blijven maken...

    ik heb er maar 2, van de 2e zwangerschap GROM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cute! En scheen de zon daar vanmorgen ja? Hier niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben echt heel benieuwd hoe groot je buik gaat worden dit keer. Ik had volgens mij zo'n buik toen ik aan het einde was hihi. Juist leuk hoor, zien mensen tenminste nu al dat je zwanger bent. Bij mij duurde dat HEEL lang :( Lief dat je hem/haar voelde. Je voelt het een tweede keer veel sneller he? Ik voelde Mila met 11 weken al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ps. zie hier (http://www.mcdid.nl/2012/01/07/buikupdate/). Dit was ik met 16 weken van Mila. OOOO wat zag ik er trouwens ook uit! Haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag de foto al op Instagram voorbij komen. Staat je super goed, die jumpsuit!
    En wat heerlijk dat je mini al voelt bewegen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi! Lijkt me bijzonder om je kleintje te voelen bewegen. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...