zondag 1 april 2012

Bio-Oil



Al sinds jaar en dag smeer ik me regelmatig in met bodylotion en bodybutter. Ik verslijt liters per jaar! Zoals ik eerder vertelde, heb ik niet veel met make-up en dergelijke, maar producten die me een zachtje huidje opleveren, kan ik wel waarderen. Sinds ik zwanger ben, ben ik doodsbang voor striae. Het is zelfs zo erg dat ik mijn moeder, oma en tantes heb gevraagd hoe hun buik eraan toe is na diverse zwangerschappen. Bij geen van allen is striae te bekennen dus wat betreft erfelijkheid heb ik, denk ik, geluk. Het blijft echter toch een kansberekening. Ik ben daarom een paar weken geleden begonnen met het insmeren van mijn buik, borsten en dijen met speciale zwangerschapsproducten. Natuurlijk weet ik dat het niet bewezen is dat deze producten, of insmeren überhaupt, striae tegengaat Ik wil echter voorkomen dat ik spijt ga krijgen dat ik dit niet gedaan heb als de strepen met 30 weken in mijn buik schieten. Ik ben bang dat ik dan mijn hele leven naar beneden kijk en denk, had ik maar...
De afgelopen weken gebruikte ik een speciale olie van Palmers. Op zich was dit fijn spul maar ik kreeg er in het begin wel wat bultjes van op mijn buik. Na een tijdje leek mijn huid wel aan de olie gewend te zijn en verdwenen de bultjes. Toen ik de olie van Palmer aanschafte, zag ik ook Bio-Oil staan. Ik besloot toen eerst maar voor de olie van Palmers te gaan omdat die qua prijs iets fijner was. Vorige week kneep ik de laatste druppel uit dat flesje en ging ik naar de Kruitvat om een nieuw flesje te kopen. Ik besloot toen om een flesje Bio-Oil mee te nemen.
Eenmaal thuis haalde ik de Bio-Oil uit de verpakking en het eerste wat me opviel was hoe klein het flesje eigenlijk was. Hmmm... Ik vind 11,95 euro voor 60 ml best wel duur! Ik heb die avond gelijk mijn buik ingesmeerd met deze olie en het is wel een fijn product. Het ruikt erg lekker en smeert makkelijk uit. Ook trekt de olie snel in en nog belangrijker, geen bultje te bekennen op mijn buik. Tot nu is er nog geen spoortje striae te zien op mijn lichaam maar dat zegt nu nog niet veel. Hopelijk kan ik in september iedereen dit product aanbevelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...