zaterdag 14 april 2012

Little angel in here




Ik surfte gisteren sinds tijden weer eens naar de website van Noppies. Ze verkopen daar namelijk positiekleding van Supermom. Ik vind Supermom best wel een leuk merk, vooral de shirts vind ik erg grappig. Wat ik alleen minder grappig vind, zijn de prijzen die je moet neertellen voor een kledingstuk dat je maar een paar maanden gaat dragen. Tot mijn verbazing zag ik gisteren dat op één van mijn favorieten 50% koting zat! En mijn maat was ook nog voorhanden...
Ik heb er even een nachtje over geslapen en vandaag heb ik dit leuke shirt in mijn virtuele winkelmandje gemikt. Ik vind het een goede aankoop als ik bedenk dat ik nog maar één shirt met korte mouwen heb. (Nou ja, één shirt dat ik nog pas.) En zeg nou zelf, dat printje met dat engeltje is toch superschattig! Ben benieuwd wanneer de postbode me komt verblijden aankomende week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...