dinsdag 24 april 2012

Mirror shots





Vanmiddag maakte ik deze foto's even snel in de spiegel. Ik ben vandaag 19 weken en 2 dagen zwanger. Over nog maar vijf daagjes ben ik echt op de helft van mijn zwangerschap! Yeah! Het is nu echt aftellen geblazen. Kijk heel erg uit naar de tweede helft van de zwangerschap want overal hoor en lees ik dat het dan leuker wordt en dat je je dan beter gaat voelen. De eerste helft vond ik geen bijster groot succes dus ik ben benieuwd wat de aankomende twintig weken me te brengen hebben.
Vandaag draag ik mijn nieuwe shirt van Asos. Toen ik dit shirt uit de verpakking haalde, schrok ik me kapot want het zag er enorm groot uit. Ik had verwacht dat het veel smaller zou vallen. Eenmaal aan valt het gelukkig alles mee. (Thank God, want ik heb dit shirt ook in het wit besteld!) Het is bovendien wel fijn om een keer iets aan te hebben dat niet strak om mijn buik zit en ook vind ik het een prettig idee om nog wat groeiruimte te hebben. Dit laatstgenoemde kan namelijk niet van al mijn bovenkleding worden gezegd. Verder draag ik mijn vertrouwde skinny van de H&M en een paar All Stars. Altijd fijn!

3 opmerkingen:

  1. Haha, het is altijd even schrikken als je iets besteld! Maar het ziet er niet groot uit (shirts) en die allstars blijven geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad ja, ik baalde ook extra hard omdat ik er twee had besteld. Gelukkig valt het alles mee.

      Verwijderen
  2. De kleur van de All-stars is ontzettend mooi en doet me denken aan een heerlijke lente! (die nog komen moet)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...