maandag 9 april 2012

Dr Van der Hoog pretty peachy




Twee dagen geleden vond ik het weer eens tijd worden voor een masker. Ik heb in de loop der jaren al veel gezichtsmaskertjes van Dr. Van der Hoog gebruikt maar nog nooit de variant pretty peachy. Volgens de verpakking zou dit masker verkwikkend en verzachtend zijn. Ik was heel benieuwd want mijn wangen voelde behoorlijk droog aan en dankzij de zwangerschap heb ik her en der kleine pukkeltjes.
Het masker ruikt erg lekker maar niet te overheersend naar perzik. Na een paar minuten begonnen mijn wangen een beetje te branden maar niet zo onaangenaam dat ik het masker er direct wilde afhalen. Gelukkig trok na een paar minuten dit vervelende gevoel weer weg.
Na een kwartiertje stapte ik onder de douche om het masker af te spoelen. Ik vind dit altijd een enorm gedoe bij de wasbak vandaar dat ik het meestal op die manier doe. Ik had een washandje nodig om alle restjes van mijn gezicht te verwijderen. Niet echt ideaal dus!
Na het gebruik van product voelde mijn huid zacht aan maar ik heb geen verkwikkend effect gemerkt. De volgende morgen ontdekte ik ook nog wat extra pukkeltjes op mijn neusbrug dus ik denk dat ik toch moet concluderen dat dit masker niet geschikt is voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...