zaterdag 7 april 2012

Schattige paasburgers




Ondanks dat ik enorm van koken geniet, heb ik niet altijd de zin en puf om heel uitgebreid te koken. Vanavond was het weer zo ver. De hele dag voelde ik me al niet lekker. Ook een paar uur bijslapen op de bank veranderde weinig aan de situatie. Aan het einde van de middag vroeg ik aan mijn vriend wat hij wilde eten. Aangezien hij de hele dag hard bezig was met het bestraten van de achtertuin vond ik dat hij mocht kiezen. Zijn typische mannenantwoord luidde: 'Gebakken aardappels met vlees en een beetje sla.'
Tja, dat antwoord had ik niet eens af hoeven wachten want zo luidt het altijd. Voetje voor voetje schuifelde ik naar de C1000 omdat het op dit moment niet harder gaat. Eenmaal daar schrok ik me kapot van de drukte in de supermarkt. En warm! Pfff... Behoorlijk licht in mijn hoofd hobbelde ik de C1000 door op zoek naar een makkelijk stukje vlees. Toen ik deze schattige burgers in de vorm van een paashaas zag liggen, kwakte ik ze gelijk in mijn mandje. Te lief! Na afgerekend te hebben en bijna tegen de vlakte te zijn gegaan, had ik enorme honger gekregen.
Ik ga het recept niet delen van deze maaltijd want ik neem aan dat iedereen kan bedenken hoe ik de aardappeltjes in de oven heb gemikt en de burgers in de pan. Het resultaat op mijn bord vond ik echter zo cute dat ik er toch even een post van wilde maken. Fijne Pasen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...