zondag 1 april 2012

Mirror shots




Nog even snel een post met twee foto's die ik gistermorgen maakte. Ik was daar 15 weken en 6 dagen zwanger en vandaag alweer 16 weken. Yeah! We komen er wel, alle ongemakken ten spijt. Rustig aan, is imiddels een soort mantra van me geworden om de dag mee door te komen.
Gisteren droeg ik wederom mijn skinnyjeans van de H&M. Tja, de keuze in mijn kledingkast is wat beperkt jammer genoeg. Verder had ik een topje aan van Mama Licious en een soort kimonojasje van H&M Divided van vorig jaar. Er hoort eigenlijk een band omheen waarmee je hem dicht kunt strikken, maar dan lijk ik echt huge. Daar pas ik dus voor! Voor de verandering had ik weer eens een paar Vans aan, een zwart paar om precies te zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...