donderdag 12 april 2012

Mirror shots





Ik ben vandaag alweer 17 weken en 4 dagen zwanger! Volgens mij heeft mijn buik een groeispurt gehad de afgelopen dagen. Hij staat echt strak gespannen en mijn taille lijkt steeds verder te verdwijnen. Toen ik onder de douche vandaan kwam vanmorgen stond ik in mijn ondergoed voor de spiegel en volgens mij begin ik zo'n zwangerschapsstreep op mijn buik te krijgen. Er loopt een heel licht lijntje vanaf mijn navel naar beneden. Hoop niet dat het zo'n dikke donkere streep wordt! Yak...
Heb maar weer eens mijn broek van Mama Licious uit de kast getrokken. (Nou ja, van de stoel geplukt...) Heb hem nog niet zoveel gedragen want het is een zomerbroek. Heb het dan ook flink koud gehad toen ik vanmiddag naar de supermarkt hobbelde. Heb verder een longsleeve aan van Miss Etam en mijn zwarte Vans. Zal blij zijn als het weer omslaat want dan kan ik eindelijk wat andere kleren aan.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...