woensdag 18 april 2012

Mirror shots




Vanmorgen maakte ik even snel deze foto voordat ik naar de huisarts moest. Ik ben vandaag 18 weken en 3 dagen zwanger. Ondanks dat mijn bloeddruk laag is, heb ik gelukkig geen blaasontsteking. Ik was daar namelijk een beetje bang voor omdat ik sinds een paar dagen last heb van harde buiken. Aangezien ik al verplicht heel rustig aan moet doen, kan een te actieve levensstijl hier niet aan ten grondslag liggen. Voor de zekerheid moet ik het wel goed in de gaten houden maar waarschijnlijk heb ik gewoon een hele drukke baby in mijn baby. Iets wat me niet verbaasd trouwens want bij de termijnecho zagen we mini-mini-me al continu bewegen. De echoscopiste kon zelfs amper haar metingen uitvoeren omdat onze druktemaker geen moment stil lag. Ook voel ik regelmatig van alles in mijn buik dus ik denk dat de baby gewoon de hele tijd mijn halve buikt verbouwt waardoor ik die harde buiken krijg.
Vanmorgen had ik last van een kleine kledingcrisis want de drie broeken die ik pas, zaten in de was. Ik ging snel in mijn kast op zoek naar een alternatief. Ik stuitte op een zwarte legging van Prénatal die ik al in februari had gekocht maar nooit had gedragen. Mijn normale leggings paste ik toen al niet meer dus ik had zonder passen deze legging gekocht. Bij thuiskomst bleek dat ding echter huge te zijn. Deze ochtend gaf ik hem toch maar een tweede kans, ik trok hem hoog op en sloeg hem onderaan twee keer om en zo ziet het er toch wel aardig uit. Achterin mijn kast vond ik ook deze sweater van Pa:nuu die ik ooit eens bij Asos bestelde. Dit ding heb ik ook zelden gedragen omdat hij nogal vormeloos en groot was. Eigenschappen die nu goed van pas komen want mijn zwangere buik past er nog in. Met een paar roze All Stars eronder vind ik dit best een leuke outfit. Het zit in ieder geval erg lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...