zondag 29 december 2013

Review gezichtsmaskers Kruidvat



Zoals zoveel vrouwen vind ik een gezichtsmasker zo nu en dan erg fijn. Altijd wanneer ik er eens de tijd voor heb genomen, neem ik me voor het vaker te doen. Wat dan vervolgens niet gebeurt. Herkenbaar? Ik heb niet één favoriet masker of merk. Als de verpakking en prijs me aanspreekt in de drogist, kwak ik het in mijn mandje en neem het mee. Wanneer je de zoekfunctie op mijn blog gebruikt, kun je reviews vinden van zeer uiteenlopende gezichtsmaskers. I tried it all!
Ik was heel blij toen ik van Kruidvat een drietal exemplaren ontving om te proberen. Het is immers altijd tof om iets nieuws te proberen en ik heb goede ervaringen met het eigen merk van Kruidvat. Het is betaalbaar en de producten doen over het algemeen wat ze moeten doen. Een win-win-situatitie als je het mij vraagt. 
De afgelopen weken probeerde ik maskers genaamd Smooth Calming, Supreme Revitalizing en Intense Hydrating. Deze producten scoorden de eerste punten al met hun gezellige uiterlijk. Elk masker zit in een kleurrijk sachet welke is verdeeld in twee delen. Heel handig want meestal kun je een masker wel tweemaal gebruiken maar droogt de helft uit doordat je de verpakking al geopend hebt. Aangezien bij deze maskertjes de inhoud echt apart verpakt is, heb je daar geen last van. Top!
Alledrie de gezichtsmaskers heb ik op dezelfde manier gebruikt. Ik heb ze aangebracht op een gereinigde huid, 10 minuten laten inwerken en vervolgens met lauwwarm water van mijn smoelwerk gewassen. Over zowel Smooth Calming en Intense Hydrating ben ik erg enthousiast. Beide maskers gaven mijn huid een lekkere boost. Na gebruik was mijn gezichtje poezelig zacht en gevoed. Mijn huid kreeg echt een lekkere oppepper van deze maskers van Kruidvat.
Over Supreme Revitalizing ben ik iets minder enthousiast. Dit masker was net zo fijn in gebruik als de andere twee maar leverde me een shitload aan puistjes op. Heel eerlijk denk ik dat dit vooral aan mijn huidtype ligt en niet aan het product. Dit masker is namelijk bedoeld om huidveroudering tegen te gaan. Dat is natuurlijk nooit weg, ware het dat ik best een vette huid heb. Ondanks dat ik inmiddels 27 jaar op de teller heb staan, blijft mijn huid erg jeugdig. Ik vermoed dat de samenstelling van Supreme Revitalizing een tikkeltje te voedend was voor mijn gezicht. 
Wat ik heel prettig vind aan deze gezichtsmaskers, even afgezien van die ene puistenexplosie, is het feit dat ze erg mild zijn. Vaak beginnen maskers te prikken en te tintelen nadat ik ze heb aangebracht. Dat was bij deze producten helemaal niet het geval. Ik heb al een aantal maal gehad dat ik een vuurrode kop overhield, aan het gebruik van een masker. Gelukkig was daar deze keren totaal geen sprake van. Mocht jouw huid ook de neiging hebben rood uit te slaan of gewoon ietwat gevoelig zijn, dan kun je deze toppertjes van Kruidvat eens in gedachten houden.
Je kunt voor deze maskers in ieder filiaal van Kruidvat terecht. Voor de luttele prijs van 99 cent scoor je al dit fijne product dat je niet eenmaal, maar tweemaal kunt gebruiken. Oh ja, nog één kleine tip. Het is handig om als eerste het onderste gedeelte te gebruiken. Op het bovenste deel van het sachet staat namelijk de gebruiksaanwijzing. Indien je dat deel als eerste op je smoeltje smeert, tast je de volgende keer in het duister over hoe je dit product moet gebruiken. En ja, ik spreek uit ervaring. Iets met een ezel en een steen ofzo...

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met Kruidvat.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

18 opmerkingen:

  1. Altijd leuk als je dingetjes mag uitproberen!
    Ik ben ook graag in de weer met maskertjes, echter neem ik er nooit de tijd voor!
    Heb geloof ik wel nog iets liggen dus ga denk ik binnenkort ook maar eens aan de slag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier is tijd ook altijd het probleem. Ik ga mijn leven beteren haha!

      Verwijderen
  2. Leuke tip! Ik wil de maskertjes ook wel eens proberen. Helaas neem ik er te weinig tijd voor.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Ik vind het echt fijne maskertjes, zeker voor die prijs.

      Verwijderen
  3. Wat ontzettend leuk dat je dit kreeg om uit te proberen. Waar kan ik me aanmelden? Haha nee geintje! En dat onderste stukje.... je bent niet de enige ezel want ook mij is dat regelmatig gebeurt. Ik gebruik wekelijks maskertjes en gebruik die van de kruidvat regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen dat ik niet de enige oen ben die dat soort dingen doet haha ;-)

      Verwijderen
  4. Ja dat van die puistenexplosie komt omdat het je lichaam reinigt en je dus een onder je huid een slechte huid hebt zeg maar. Dus eigenlijk wel een goeie, want dan weet je dat ze werken! Als je puistjes weg zijn dan weet je dat je iig lekker gereinigd bent, dus handig om nooit een maskertje te nemen voor een feestje oid als je die puistjes nietwilt ;)
    Lijken me overigens wel fijn deze maskers en voor die prijs dikke prima!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh echt, dat wist ik helemaal niet. Ik dacht dat dat alleen gold voor van die reinigende maskers die echt de troep uit je gezicht trekken. Weer wat geleerd vandaag, yihaaaa!

      Verwijderen
  5. ik krijg altijd heel snel last van pukkeltjes door gezichtmaskertjes :(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Balen dat die ene zo tegen viel. Ik heb al een aantal keer maskertjes van de Kruidvat gebruikt. Ik vond ze best fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook echt prima. Echt een prima prijsje ook :-)

      Verwijderen
  7. Leuk om uit te proberen! Lijken me fijne maskers. Heb er hier nog een aantal liggen die ik eens moet gaan gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt goed! Ook dat ze erg mild zijn. Ik heb al gauw dat een maskertje tegen me gaat werken en ik erg rode vlekken krijg haha. Dus ik sla de maskertjes vaak over. Misschien toch maar eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook snel dat mijn huis er rood van wordt. Bij deze dus niet. Superfijn!

      Verwijderen
  9. Fijn! Ik neem altijd van dit soort maskertjes mee op reis ipv een grote pot. Volgende keer ga ik deze uitproberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel herkenbaar het tintelen/prikken tijdens het maskertje en die rode kop erna. Ik moet eerlijk zeggen, ik dacht dat het erbij hoorde hahha! Binnenkort deze maar eens proberen dan. Ik ben sowieso fan van de Kruitvat, ze hebben fijne eigen merk producten voor fijne prijsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa, ik ben ook fan van Kruidvat. Die winkel zit hier om de hoek en mag er graag snuffelen. Prima producten voor een fijne prijs.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...