woensdag 25 juni 2014

And the winner is...



Vorige week kwam er een fijne winactie online in samenwerking met Hip in de regen. Ik mocht een doorzichtige paraplu met een een zebraprintje verloten onder de bezoekers van mijn blog. Het is altijd leuk om iets weg te geven maar als het dan ook nog eens een tof item is, dan voelt dat behoorlijk speciaal. Alsof ik Sinterklaas ben ofzo, haha! Anyways, ik zal jullie niet langer in spanning laten en de winnaar bekend maken.
Degene die voortaan heel hip de regen gaat trotseren is... *tromgeroffel*...Maya! Lieve Maya, van harte gefeliciteerd met deze prijs. Sam heeft je hoogstpersoonlijk geselecteerd als winnaar. We hopen dat je heel veel plezier gaat beleven aan deze leukerd. Zou jij zo aardig willen zijn om even contact met mij op te nemen via de mail dan wel via het altijd gezellige Facebook? Dan zorg ik dat jouw adres bij Hip in de regen terecht komt. Fijne avond!

Deze blog is tot stand gekomen in samenwerking met Hip in de regen.

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...