maandag 22 juli 2013

Plons 1







Wat een weer hè, de afgelopen dagen! Wij genieten ons helemaal rot ondanks de hitte want het is eindelijk zomer in Nederland. Het is inderdaad erg warm maar we doen gewoon rustig aan, het is tenslotte vakantie. Desalniettemin heb ik een druk weekendje achter de rug. 
Om te beginnen ging ik vrijdagavond namelijk uit eten met vriendinnen in de stad en bleven we tot ver na twaalven plakken op een terrasje in de binnenstad. Zaterdag gaven mijn ouders een groot tuinfeest ter ere van mijn moeders 50e verjaardag dat doorging tot de kleine uurtjes. Aangezien we daar bleven logeren, hoefden we niet op de tijd te letten en konden we Sam gewoon bij mijn ouders in zijn bedje leggen. Zondagmorgen werden we redelijk brak wakker maar aangezien het nog steeds bloedheet was, besloten we met de hele familie naar het buitenzwembad te vertrekken. We spendeerden daar de rest van de dag in de schaduw onder een boom en reden 's avonds naar huis. Kortom, het was me het weekendje wel. Veel gezelligheid dus, heel veel eten en misschien wel nog meer waterpret.
De foto's die je hierboven ziet, zijn vrijdagmiddag gemaakt door vriendlief. We plonsen namelijk heel wat af met dit weer. Zolang je maar genoeg verkoeling opzoekt, is het prima uit te houden. De kleine man zwemt graag een rondje mee en heeft dikke pret in het water. Vorig jaar lag ik met mijn dikke buik in ditzelfde opblaasbad te puffen. Ik vind het echter toch vele malen beter vertoeven met zo'n kleine spartelende baby erbij en in niet zwangere toestand. 
We hebben trouwens ook nog wat foto's gemaakt in het buitenzwembad maar die volgen een andere keer in een apart blogje omdat die op de kleine camera staan. 

6 opmerkingen:

  1. Aww zo lief! Heerlijk dat weer; geniet ervan nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk!!

    2 jaar geleden stond ik met dikke buik op een bruiloft te fotograferen hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Hier staat ook een badje in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine waterrat, die Sam :) Lekker dat jullie zo kunnen genieten!

    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...