zondag 26 januari 2014

Instagram diary #12

Sinds kort ben ik te vinden op Instagram. Iedere week plaats ik een overzichtje van de foto's die ik met deze app heb gemaakt op mijn blog. Ik blijk een voorliefde te hebben voor foto's van mijn kleine man en eten. Wanneer jullie het leuk vinden om mee te genieten van mijn dagelijks leventje, lees dan snel verder en vergeet vooral geen vriendjes met me te worden ;-)



Man, wat wordt Sam toch groot. Kijk hem eens zitten met zijn zakje gevriesdroogd fruit. 


Lang getwijfeld of ik deze foto online moest gooien. Uiteindelijk besloten om het wel te doen. Niet om te shockeren, niet om te provoceren maar omdat ik het een mooie foto vind. Ik geef nu eenmaal borstvoeding. 


Zomaar in slaap gevallen op mama's buik. Lief!


Zowel mijn vriend als de kleine maestro zij dol op pannenkoeken. Ik besloot ze dus heel blij te maken.


Tadááááá! Het resultaat van een uurtje bakken...


Hûh? Ik? Rommel maken? Pfff!!!


Het blijft lief zo'n klein slapend mannetje <3


Wat een grauwe, grijze lucht. Brrr...


Eindelijk nieuwe sloffen gescoord! Ik heb erg kleine voeten dus dat maakt de zoektocht altijd lastig. Deze komen bij de Hema vandaan. Ik vond ze op de kinderafdeling en eigenlijk zijn ze voor jongetjes. Maar goed, who cares!


Verse zalm met citroensap, gewokte broccoli en krulaardappeltjes uit de oven. Lekker hoor!


Samen met Sam wakker worden op de bank. Tegenwoordig legt hij altijd zijn handje op mijn been. En het moet ook per sé een bloot been zijn. Hij zit net zolang aan mijn badjas te trekken tot hij huid-op-huid contact heeft. Een echte vent ;-)


Bo had ook een luie dag. Heerlijk zo'n spinnend beest in bed.


Ahhh, dat handje <3


Vorige week maakte ik gevulde kip in kaassaus met een frisse salade en jasmijnrijst. Het recept deelde ik vrijdag op mijn blog. Je kun het hier bekijken.


Er kan hier iemand zelf de televisie aanzetten. Heel knap maar erg blij ben ik niet met deze ontwikkeling. 


Eem snelle lunch! Bruine pistoletjes met een gebakken ei, zalm en peterselie. Mjammm...


Geen groene smoothie maar een lekker vers fruitsapje. Ik geloof toch echt dat ik dit vele malen lekkerder vind dan die spinaziesmurrie.


Eindelijk een klusje geklaard waar ik gruwelijk tegenop zag. Sam's kleding uitzoeken. Van maat 50 tot uhhh... 80 ofzo. Ik had het nogal laten oplopen. (Of eigenlijk nooit gedaan...) Het ligt nu in ieder geval gesorteerd en uitgezocht in de bergkast. 


Een ontbijtje voor de kleine man. Hij eet tegenwoordig meer dan ik 's morgens.


Deze kleine schoenenfetisjist onderwerpt papa's (oerlelijke) tuinklompen aan een uitgebreid onderzoek.


Grote honger dus een krentenbol bij Bakker Bart gescoord voor meneer. Hap!


En mama bezweek voor een flesje cola en een panini. 


Maandag verscheen er een blogje over mijn ervaring met dragen en een prangende vraag. Je kunt hier lezen wat mijn ervaringen zijn en eventueel jouw aanbevelingen doen. Brand los!


Sinds dinsdag staat er een leuke winactie online in samenwerking met World of scentchips. Je kunt nog steeds meedoen dus... klikkerdeklik!


Serieus, ik ga denk ik ducktape over die aan/uit-knop plakken.


Bo en Sam zijn een twee-eenheid. Waar de één is, is de ander. Een tikkeltje vermoeiend maar ook wel weer erg lief. 


Gezellig een boekje lezen met Sam. Vooruit, ik moest hem in de houdgreep houden. Anyways, we hebben het verhaaltje uitgelezen en het was retespannend haha!


Terwijl ik de tafel afruimde, propte Sam de lamp achter de bank en demonteerde hij de digitenne. Fijn!


Oops, i dit it again! Uitverkoop bij de Hema geplunderd voor Sam.


Woensdag ging ik op kraamvisite bij een vriendin. Wat een prachtig kereltje! Zulke schattige baby's zijn niet goed voor mijn eierstokken...


...zeker niet als je eigen kind compleet gefascineerd is door zo'n lief klein ding. Smelt!


Gelukkig was er ook een bal in huis en kon er fijn gevoetbald worden met vriendinnetje Ilse.


Ga je een rondje wandelen, moet je hiermee over straat haha!


Restjes opmaken. Wie wat bewaart, heeft nog een overheerlijk bord risotto!


Ook al is het inmiddels januari, er wordt hier volop met Sinterklaas en Zwarte Piet gespeeld. Moet kunnen toch?


Op de terugweg van een bezoekje aan Almere met mijn schoonouders.


Helemaal verliefd op zijn hondenknuffel van Ikea.


Ahwwww <3


Vriendlief was donderdagavond nog aan het werk dus ik at met Sam gezellig voor de televisie.


Wat heb jij net gegeten schatje?


Ja natuurlijk, het is heel handig om op de rugleuning van de bank te klimmen en je vervolgens achterwaarts naar beneden te laten zakken. Viel ook helemaal niet te verwachten dat je dan klem zou zitten tussen een hete verwarming en een muur. Oh boy...


Mijn bij elkaar geraapte outfit vereeuwigd. En ik schreef er ook nog een blogje over...


Mama! Help! Ik zit vast in een trapje van Ikea! WTF? Arm ding :-)


Foto's terug gevonden van Sam als klein baby'tje. Hij was hier 2 1/2 week oud...


...en hier 1 1/2 week. Lief!


Om af te sluiten nog een gezellig filmpje van mijn woesteling. Meneer wilde niet niet gaan slapen. Echt niet! Kijk zelf maar ;-)

Vergeet niet om mee te doen aan mijn winactie in samenwerking met World of scentchips. Good luck!

Volg mij nu ook op BloglovinInstagramFacebook en Pinterest.

21 opmerkingen:

  1. Ach, wat heb jij een lief en ondeugend zoontje! :D Hartstikke leuke en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben jaloers op Sam zijn snorrenpyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zo weer even tussen de foto's aan het kijken he en zag daar je fruitsmoothie.. Heb je al eens een groene smoothie geprobeerd met avocado? Hoeft niet perse spinazie te zijn he en avocado is super gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb ik ook al eens geprobeerd maarre, ik vind het nog steeds niet zo lekker :-(

      Verwijderen
  4. Super leuke foto's! En Sam is toch zo'n lekker boefje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je die spinazie smoothie's goed maakt is het echt lekker, je kan ook extra fruit toevoegen om de spinazie smaak te verbloemen, of amandelwater gebruiken dan is de smaak ook lekkerder.
    Kijk maar eens op mijn site voor receptjes, of via insta daar staan ook de ingrediënten die ik heb gebruikt, heb je gisteren de link van mijn site gemaild.

    Echt blijven proberen, 1x in de week een groene smoothie is zo ontzettend gezond

    Die sloffen zijn echt heel leuk, en die borstvoeding foto's zijn zo bijzonder love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik moet zo ontzettend lachen om jouw Sam, wat een lekkere ondeugd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi overzichtje weer! Heb je ook rare opmerkingen gekregen mbt je borstvoedingsfoto?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I am back!!!
    http://bymiertjuh.blogspot.nl/
    Zal daar ook wat recepten op zetten, kan je oefenen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awhh wat een hele leuke foto's :D wat een leuk kindje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaw leuk overzicht! Sam is zo cute met zijn avonturen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke foto's allemaal! Wat een leuk ventje is Sam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik reageer dan niet meer altijd Jess, ik geniet echt nog steeds van al je blogjes! Deze overzichten zijn leuk. Ik vind het geweldig als ik zo bij anderen binnen mag kijken. Die pannenkoekenmix met die kabouter erop ken ik niet... wat is dat? Haha... iets speciaals?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...