vrijdag 25 oktober 2013

Los bij de Hennes









Vanmorgen besloot ik eens een kijkje te nemen op de site van H&M. Ik was op zoek naar een nieuwe riem en belandde al scrollend en klikkend in de sale. En toen ging het mis... Of nou ja, integendeel eigenlijk... Ik vond allemaal kekke itempjes voor hele goede prijzen voor zowel zoonlief als mezelf. En geen riem, oeps! Nou ja, om een lang verhaal kort te maken, ik plaatste een riante bestelling. Kijken jullie mee?
Ik kocht drie kledingstukken voor mezelf. Als eerste viel mijn oog op een legergroen jasje. Ik had dit jasje al eens gepast in de winkel maar kocht het toen niet omdat ik niet zo goed wist hoe ik het moest combineren. Achteraf baalde ik dat ik het niet had meegenomen. Gelukkig hoef ik niet meer te treuren want ik heb deze leukerd met een flinke korting naar huis geklikt. Verder kocht ik een los grijs t-shirt in de uitverkoop. Op de site gaven ze deze top als suggestie om onder het jasje te dragen en daar was ik het eigenlijk roerend mee eens. Voor 8 euro kun je niet zonder zitten haha! Tot slot bestelde ik een gestreepte trui sweater in verschillende tinten blauw. Ik twijfel een beetje over de pasvorm maar hopelijk blijken deze trui en mijn figuur straks een goede match.
Voor Sam kocht ik één kledingstuk in de sale. Een schattig overhempje met sterretjes dat ik ook al eerder in de winkel had zien hangen voor de volle mep. Verder scoorde ik een slabber met een snor en een hoedje. Ik begin een soort van snorrenobsessie te ontwikkelen dus dit ding moest ik gewoon bestellen voor mijn smeerpoets. (En dan kan ik mooi wat oude ranzige slabbers weg mieteren...) Ook kocht ik twee kussentjes met een leeuw erop. Die dingen waren maar 2,95 per stuk! Ik wil op Sam z'n kamer een hoek maken met allerlei kussens zodat hij daar een beetje kan chillen en tot rust kan komen. Deze twee exemplaren leken me een mooi begin van dit project. Nu maar hopen dat ze in het echt net zo tof zijn.
Tot slot kocht ik een groot plaid met een capuchon met oren eraan vast. Een paar maanden geleden zag ik dit geval al in de folder van de H&M staan maar aangezien het toen nog erg lekker weer was, was er geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om zoiets te bestellen. Toch bleef ik er al die tijd op azen. Aangezien je de plaids van Hennes enkel in de webshop kunt bestellen, besloot ik hem nu maar in mijn mandje te mikken. Ik plaats namelijk niet zo vaak een bestelling dus anders zou dit lekkere zachte knuffelvelletje misschien aan Sam's neusje voorbij gaan. Zielig nietwaar ;-)
En nu ben ik natuurlijk heel ongeduldig. Het irritante aan online winkelen is dat er meestal een paar dagen overheen gaan voordat je je spullen in huis hebt. Geduld kan nog zo'n schone zaak zijn, ik heb het helaas niet. Dat wordt dus duimen draaien en heel hard hopen dat mijn bestelling niet tegenvalt. 

31 opmerkingen:

  1. Well done! Wat een leuke spullen heb je gekocht! Wel even een mirrorshot in je nieuwe outfit straks he?!

    En dat konijnenplaid is echt fantastisch!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal mijn best doen om er een mirror shots van te maken ;-) Dat plaid is echt gaaf hè! Hoop dat het lekker groot is zodat Sam er helemaal in weg kan kruipen. Als het te klein is dan gaat het retour ;-)

      Verwijderen
    2. Ja, laat even weten hoe groot hij is! Ben ik wel benieuwd naar! Op die foto staat een dreumes-peutertje die er helemaal in verdwijnt ;-).

      Verwijderen
  2. Wat een leuke dingen heb je uitgezocht! Ik duim voor je, dat alles past en lekker zit :-)
    Geduld; ben ik ook geen ster in. Vooral als ik iets wil weten of aan het leren ben; NU wil ik het weten, kennen of kunnen! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hoop het ook, 9 van de 10 keer gaat het grootste gedeelte van mijn bestelling van H&M retour. Het zou leuk zijn als het allemaal goed is deze keer. I hope so!

      Verwijderen
  3. Zo leuk allemaal en hoe toevallig! Die overhemdblouse heb ik ook in bestelling staan! Met korting idd - de helft vd prijs, ben zo benieuwd hoe hij in het echt is! Heb ook bruine sleehakgympen bsteld (geen sale), erg nieuwsgierig! :) Olivia is momenteel voldoende voorzien in haar maat, ik klik dus expres niet naar de meisjeskleding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stylesisters haha ;-) Misschien kunnen we een blogje doen over hoe we dit overhemdding combineren. Jess- en Wenn-style ;-) Sam groeit opeens als een malle. Hij lijkt maat 80 praktisch over te slaan. Balen en dus snel alles maar aantrekken tot het niet meer gaat. Overhemd is dus alweer maat 86. Ik blijf bezig!

      Verwijderen
  4. Heerlijk hoor! Moet kunnen af en toe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker en met alle kortingen en kortingscodes was ik ook niet veel kwijt. Altijd fijn!

      Verwijderen
  5. Leuke dingen! Ik moet echt oppassen als ik op de H&M site terechtkom, is echt slecht voor mijn portomonnee..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingen hoor! Dat overhemdje is te cute. hennes is goed bezig de laatste twee seizoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties
    1. Ik heb van die periodes dat ik bij H&M kom. In de winkel kan ik het nooit zo vinden maar als ik dan op mijn gemak in de webshop kijk, zie ik wel leuke dingen.

      Verwijderen
  8. het is niet echt veilig voor jou, dat internetsurfen als je een riem zoekt en bij al dat moois uitkomt :o)
    Bedankt voor je bezoek aan mijn blogje, nu kom ik hier ook eens piepen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi, nee hè ;-) Daarom doe ik het ook niet te vaak, anders ga ik failliet!

      Verwijderen
  9. Ah, ik ben ook een fan van online winkelen, en HM is een van de zaken waar ik regelmatig kom. Helaas zijn ze wel traag met bezorgen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat bezorgen is inderdaad zwaar irritant. Maar goed, in de winkels van H&M word ik helemaal knetter dus het is kiezen uit twee kwaden ;-)

      Verwijderen
  10. Heerlijk, sale shoppen! Leuke dingen hoor. Die slabber vind ik echt fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke aankopen, wat een leuke dingen...Nu wil ik ook spieken. Dat konijnending is echt briljant!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je staat niet voor jezelf in hoor ;-) Er is een leuke sale aan de gang!

      Verwijderen
  12. Oehh wat een leuke spulletje. Laatste shirtje en kussen is erg leuk! Haha en dat ongeduldige herken ik wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke items heb jje gekocht. Dat laatste shirt en dat babypakje en die kussen! Tof! En ik vind het wachten ook vervelend. Moet ook nog even wachten op mijn ebay wielen... geduldgeduld

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh je wielen ja, ik ben benieuwd! Mintgroen zijn ze toch???

      Verwijderen
  14. Dat konijnending is super! En het slapje ook. *surft naar H&M*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, aanstekelijk hè dat geshop ;-) Ze hebben echt leuke dingen op het moment!

      Verwijderen
  15. Leuke items, goed geshopt! Vooral in de sale is het verslavend om je mandje vol te gooien, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe dingen, zowel voor jou als voor Sam! Haha het snorrenslabbetje is grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...