vrijdag 20 september 2013

Unpublished bump pics part 6



 


 



Vandaag eindelijk het laatste blogje in de serie bump pics. In totaal staan er nu zes blogjes online van de zwangerschapsshoot die ik vorig jaar deed toen ik 34 weken en 1 dag zwanger was van Sam. De eerdere delen kun je hier hierhierhier en hier bekijken. 
Zoals ik bij de vorige blog al vertelde, kan ik weinig meer vertellen over deze foto's dan dat ik in de voorgaande delen al gedaan heb. Je raakt een keer uitgepraat hè, over die dikke buik! Ook deze keer houd ik het dus kort en krachtig. Tot snel peoples!

11 opmerkingen:

  1. Vooral de eerste en de laatste vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie foto's!! Vind die waar je omhoog kijkt zo speciaal. Echt iets om in te lijsten en op te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi! En super cute met die sokjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die wilde ik eigenlijk voor het geboortekaartje gebruiken maar heb uiteindelijk toch voor een andere foto gekozen.

      Verwijderen
  4. Wat een mooie buik zeg! Zeker om trots op te zijn.. hoop dat mijn buik ook zo mooi wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie buik zeg wauwie!! Nog eventjes genieten van je bumb en voor je het weet heb je je wondertje in je armen ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk gaat het nog lang duren voordat ik zwanger raak, maar dan ga ik sowieso zo'n foto's maken/laten maken. Wat een leuke herinnering!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...