zaterdag 2 februari 2013

Jordan Night Protect Mouth Wash



Een paar weken geleden liep ik door de Etos toen ik op een afprijstafel stuitte. Ik ben en blijf een Nederlander dus ik begon een beetje door alle afgeprijsde artikelen heen te spitten. Opeens viel mijn oog op een mondwatertje van Jordan dat was afgeprijsd naar 3 euro. Ik herinnerde me plotseling dat mijn tandarts me een maand af wat geleden had verteld dat ik 's avonds mijn mond moest spoelen met een fluoridespoeling om het verval dat mijn zwangerschap aangericht had in mijn mond, tegen te gaan. Jullie raadden natuurlijk al dat ik dat advies alweer was vergeten zodra ik de tandartsenpraktijk verliet maar blijkbaar was er nog wel iets blijven hangen. Voor die paar euro kon je niet zonder zitten, redeneerde ik, dus rekende ik deze enorme fles mondwater af.
Nog nooit eerder had ik mondwater gebruikt. Uiteraard poets ik gewoon twee keer per dag mijn tanden en neem ik ook wel eens een tandenstoker of een stukje flosdraad ter hand. Het was domweg nooit eerder in me opgekomen om eens zoiets aan te schaffen als ik weer eens door de drogist liep. Nieuwsgierig als ik ben, was ik dus reuzebenieuwd naar deze Night Protect Mouth Wash. (Stiekem denk ik bij mondwater altijd aan die reclame waarbij dit goedje ontploft in de mond van een goedlachse man!)
Nu ik het een paar weekjes gebruikt heb, moet ik bekennen dat ik echt positief ben verrast. Nadat ik mijn tanden heb gepoetst, borrel ik een minuutje met dit spul door mijn mond en mensen, wat een frisheid! Het smaakt niet overdreven pepermuntachtig zoals tandpasta maar juist veel milder. Ik vind dit absoluut een voordeel want tandpasta slaat bij mij meestal nogal op mijn keel. Lomp als ik ben, heb ik het twee keer per ongeluk doorgeslikt in plaats van uitgespuugd en ook dat was te doen. Geen aanrader maar het leverde ook geen gekke taferelen op in de badkamer.
Ik heb daarnaast het gevoel dat mijn gebit schoner wordt door het gebruik van dit mondwater. Wanneer ik nu aan het vogelen ben met tandenstokers hoef ik minder restjes weg te peuteren. (Niet echt smakelijk maar een eerlijke review lijkt me wel op z'n plaats.) Of dit ook echt het geval is, zal ik ongetwijfeld wel van mijn tandarts horen over een half jaar. Wat mij betreft is dit product in ieder geval een aanrader. Temeer omdat het supersnel in gebruik is, weinig moeite kost en als het goed is een groot voordeel oplevert. 

6 opmerkingen:

  1. Ik kende ´m nog niet, word je dan ook wakker met een wat frissere adem?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doorslikken is vies he hahaha Ik heb een andere volgens mij een blauwe hiervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een fijn spulletje inderdaad. Ik gebruik regelmatig mondwater en kan eigenlijk niet zonder. Geeft echt een gevoel van extra frisheid. En als het wat schade kan herstellen is het helemaal mooi;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohja mondwater, ook maar weer eens mee aan de slag!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...