woensdag 16 januari 2013

Bestelling H&M









Deze week was ik zo lekker bezig met internetshoppen dat ik het niet kon laten om naar de site van de H&M te surfen. Ik vind de opruiming van die goede, oude Hennes altijd erg fijn en er viel dit weekend ook nog eens een folder met kortingscode door de brievenbus. Tja, 1 + 1 = 2 hè!
Voor Sam kocht ik een set van twee katoenen mutsjes in de sale en een wat dikkere muts met een smurf erop uit de gewone collectie. (Wij noemen Sam altijd kleine smurf, dus dat leek me wel toepasselijk.) Altijd als ik met hem naar buiten ga, doe ik hem een muts op want hij heeft nog geen haar. Ik zie veel baby's van zijn leeftijd zonder mutsje buiten maar zo'n koud hoofd lijkt me toch niet zo fijn. Aangezien de mutsen die hij had met moeite over zijn bolle kop gaan, leek een maatje groter me wel handig. Voor Sam kocht ik ook nog een romper met een tijger erop. Zo fout, maar oh zo leuk!
Verder kocht ik nog wat dingen voor een huis. De opbergzak voor aan de deur had ik al wat langer op het oog maar steeds had ik geen zin om voor alleen dat ding een bestelling te doen. Nu ik toch meerdere dingen op mijn lijstje had staan, heb ik hem maar in het digitale winkelmandje gedaan. Ik kocht ook nog een nieuw schort zodat ik mijn oude weg kan doen. Die is namelijk erg verwassen en zit vol ranzige vlekken die er niet meer uitgaan in de was. Tot slot scoorde ik in de sale nog twee kaarsen. Ik vind kaarsen altijd erg gezellig in de wintermaanden namelijk. Normaal gesproken koop ik ze altijd bij Ikea of de Action dus ik ben benieuwd hoe deze bevallen. Ze zien er in ieder geval erg leuk uit.

9 opmerkingen:

  1. Baby kleding is zo verschikkelijk schattig zou het bijna zelf kopen haha

    Dat mutsje is leuk:D wist niet dat de H&m kook schort verkochten!

    Liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het ook nooit de winkel gezien maar online verkopen ze allerlei dingen voor in huis.

      Verwijderen
  2. Te lief, die kleine kleertjes! Ik stond me afgelopen week ook te vergapen aan de schattige rompertjes in de Hema. Gelukkig heb ik net een klein babyneefje gekregen, dus ik mocht heel even los!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hè! Jammer dat het zo snel gaat. Vind die kleertjes in maat 68 al een stuk minder schattig dan die in maatje 50.

      Verwijderen
  3. Wat een schattige spulletjes heb je voor Sam gekocht! Heerlijk die mutsjes, vooral als ze zo klein zijn. Ben benieuwd hoe de kaarsen van de H&M ruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh wat lief die smurfen muts! En die bovenste ook. Die kaarsen lijken me ook erg lekker. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aww wat een lieve spulletjes! Ben benieuwd naar de kaarsen, ze zien inderdaad wel heel tof uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...