maandag 4 maart 2013

Uit de oude doos














Dit weekend waren we even bij mijn ouders en vroeg ik mijn moeder of ze mijn babyalbum wilde opzoeken. Ik wilde nu namelijk wel eens weten of Sam iets van mij weg heeft als baby. Ik hoor namelijk de hele tijd dat hij zo op z'n vader lijkt. (En dat vindt deze mama niet altijd even leuk...)
En wat bleek, mijn zoon blijkt ook wel degelijk trekjes van mij te hebben. Sterker nog, op sommige foto's lijkt hij meer op mij dan op mijn vriend. Hihi, 1-0 voor mijn genen dus! Sam heeft net zo'n bolle kop als ik vroeger en verder hebben we dezelfde kin, neus en haarlijn. De ogen en huidskleur heeft zoonlief duidelijk van zijn vader, net als diens bouw.
Omdat ik dit bewijs natuurlijk met heel de wereld wil delen, heb ik foto's gemaakt van de foto's in mijn babyboek. Sommige originelen waren onscherp dus die kreeg ik echt niet duidelijker dan dit vastgelegd. Verder hebben deze foto's al 26 jaar in de kast gelegen, dat deed er ook niet veel goeds aan. De kwaliteit is daarom niet van alle afbeeldingen even goed maar het gaat om het idee. Kijk mee naar Jess als kleine baby!

8 opmerkingen:

  1. Leuk he?! Ik heb het ook gedaan al lijkt mijn kind wel echt heel veel op zn vader. Maar nu begint hij steeds meer op mij te lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah lief toch! De kwaliteit foto's van vroeger zijn inderdaad slechter, lang leve digitaal. Maargoed toch hebben die oude foto's iets bijzonders! Zo'n foto als de bovenste heb ik ook ongeveer. Mijn moeder noemde mij dan altijd 'Wolkewietje' :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat lief zeg. Ik vind die tweede heel erg cute! Leuk zeg dat het kindje Sam ook trekjes van jou heeft, lijkt mij heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om te zien!
    En toch fijn om te weten dat hij niet alleen op papa lijkt he :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke foto's! Als ik foto's van Sam hier voorbij zie komen en nu deze, dan kan ik zelfs zien dat er ECHT wel dingetjes hetzelfde zijn. Fijn om te weten dat hij ook echt wel trekjes van jou heeft lijkt me;)!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...