maandag 4 maart 2013

Filmpje: shoplog Kruitvat



Al langer speelde ik met het idee om een filmpje op te nemen voor mijn blog. Dat is namelijk één van mijn doelen van het Day Zero Project. (Daarover binnenkort meer trouwens!) Ik stelde het maar uit omdat ik geen idee had wat een leuk filmpje zou zijn om mee te beginnen. Heel spontaan besloot ik vanmorgen toen ik terugkwam van de Kruitvat een kleine shoplog op te nemen. Ik had een paar dingetjes gekocht dus ik kon het gewoon in één keer opnemen. Niets moeilijks aan. Ik hoefde niets te bewerken dus zelfs een noob als ik, moest dat kunnen.
In huis zocht ik naar een geschikte plek om een filmpje op te nemen. Uiteindelijk ben ik in Sam zijn slaapkamer gaan zitten, vandaar die giraf achter me. Ik heb gefilmd met mijn telefoon, dus de kwaliteit is niet zo goed. We hebben wel een spiegelreflex waarmee je kunt filmen maar ik heb geen idee hoe dat werkt met dat ding. Als het filmen me bevalt dan ga ik dat maar eens uitvogelen. Vanaf mijn telefoon kan ik rechtstreeks naar youtube uploaden dus ik heb vandaag even voor de makkelijke weg gekozen. 
Ik moest wel een drempel over om mezelf in bewegende beelden het internet op te slingeren. Tijdens mijn studie werden we regelmatig gefilmd en kregen we daar feed-back op. Ik vond het altijd vreselijk om mezelf terug te zien en te horen. Dat vond ik na het maken van dit korte filmpje ook wel een beetje. Ik vind dat ik zo gek klink haha! Na een paar keer terugkijken, begin ik wel te wennen aan mijn persoontje op film. Dus peoples, hier is Jess in beeld en geluid!

16 opmerkingen:

  1. Wat leuk je hebt een hele mooie stem!

    Heeft sam zoveel eczeem ? J heeft ook heel erg eczeem gehad en nu nog heel erg gevoelig er voor. Het weer, Wasmiddel, Zeep, Tandjes die doorkomen, Ziek alles heeft er invloed op.

    Ik heb de zemelen ook geprobeerd vond het lekker ruiken maar hier hielp het niet. Het enige wat echt helpt hier is die gele olie van nivea en dan smeer ik hem in met of olie van therme of rituals dat is hier de remedie.. Maar toch moet ik nog wel een keer of 2 per week bij smeren met hormoonzalfjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, wat is veel! Het zit vooral in zijn nek, onder zijn oksels en op de bovenkant van romp. Mijn vriend heeft als baby van zes weken in het ziekenhuis gelegen met eczeem. Bij hem kwam het toen de borstvoeding stopte, bij Sam met het starten van de bijvoeding. Ik merk inderdaad dat het weer er invloed op heeft. We smeren nu twee keer per dag met Lanette maar zie nog niet heel veel resultaat. Gebruik je die doucheolie of de badolie van Nivea?

      Verwijderen
    2. Douche en bad olie.. Als hij douched dan die en in bad de andere.

      Ja jay zat er ook zo onder die had gewoon een romper aan.. Begon hier met 3 maanden en hij werd gek van de jeuk..

      Niks aan hoor !

      Verwijderen
  2. Ha, wat leuk om eens bewegende beelden van je te zien en vooral om je stem te horen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk een filmpje! Je kan wel presentatrice worden, want je hebt een hele heldere stem. Leuke aankopen en ik doe ook altijd lang met mijn mascara's hoor, lekker makkelijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die ambitie heb ik niet maar bedankt voor het compliment ;-)

      Verwijderen
  4. Leuk een filmpje op je blog! Ik had een hele andere stem verwacht eigenlijk hihi, maar je hebt een fijne stem om naar te luisteren!
    Fijne spulletjes heb je gekocht, die lippenbalsem van Paul Frank is alleen al leuk voor de heb;)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben wel benieuwd wat je had verwacht dan ;-) Maar dankjewel. Die lippenbalsem van Paul Frank heb ik inderdaad voor de heb gekocht. Zo lief!

      Verwijderen
  5. Oh ik had ook een andere stem verwacht hihi. Leuk dat je een filmpje doet, foto's geven vaak toch een momentopname, doh. Leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat het niet tegenvalt dan ;-) Misschien dat ik het vaker ga doen nu ik het eenmaal een keer heb gedaan.

      Verwijderen
    2. Nee, totaal niet. Leuk, gewoon doen :D

      Verwijderen
  6. Tof, dat je een filmpje hebt gemaakt Jess! :D Wat fijn dat je de mascara met korting kon krijgen. De lippenbalsem van Essence ziet er goed uit! Oh de niveau lip butters, daar heb ik veel goeds over gehoord :D Leuk hoor dit filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...