zondag 7 april 2013

Mirror shots



Vanmorgen besloot ik één van mijn nieuwe broeken van de Primark aan te trekken. Omdat het zonnetje zo lekker in onze slaapkamer naar binnen scheen, besloot ik gelijk even wat foto's te maken van mijn outfit voor mijn blog. Foto's lukken nu eenmaal beter als de zon schijnt.
Ik combineerde mijn legergroene skinny met een witte tanktop van Primark en een witte longsleeve van H&M. Verder draag ik mijn Timberlands. Die schoenen staan al een paar jaar in de kast en nu zijn ze opeens in de mode. Lekker makkelijk! Jammer genoeg zitten ze niet zo lekker, vandaar dat ik ze zelden draag.
Toen ik vanmorgen wakker werd, deed mijn rechterborst minder pijn dan gisteren. Hopelijk is die borstontsteking aan het afnemen. Het doet nog wel zeer maar het is niet meer zo pijnlijk als een paar dagen geleden. Ik voel me ook weer wat beter gelukkig. Mijn bh wil ik echt nog niet aan dus ik draag van die sporttopjes die de boel lekker stevig bij elkaar houden. (Vandaar dat mijn borsten er op de foto een beetje samengepropt uitzien!) Sam was vanmorgen trouwens ook koortsvrij en heeft zowaar wat gegeten. We krabbelen dus weer een beetje op hier.

12 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat je wat opknapt. En Sam ook. Leuke outfit, zou ook wel mijn ding zijn.

    Floorschrijft.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit, maar die schoenen zijn niet mijn ding!
    Fijn om te horen dat Sam koortsvrij is, nu jij nog ontstekingsvrij!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! Timbalands met een legergroene skinny vind ik erg tof en lekker stoer. Gelukkig dat jullie beide aan de beterende hand zijn! Wie weet helpt het zonnetje;)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Fijn om te horen dat het weer wat beter gaat met jullie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kleur zeg! Hopelijk ben je er snle weer helemaal bovenop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh nice, staan je goed die Timbers. Ik vind ze ook heel leuk, lopen ze nou wel lekker dan? XX

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...