woensdag 10 april 2013

Had to share



Aan het einde van deze maand gaan wij met z'n drietjes een weekend naar Engeland. Voor de fun maar in de eerste plaats om een bruiloft bij te wonen van goede vrienden. Vorige week schoot ons opeens te binnen dat  we een paspoort moesten aanvragen voor Sam. Hadden we nog helemaal niet aan gedacht, stom haha! Dus moest onze gup op de foto. 
Gistermorgen ging ik snel even naar de plaatselijke fotograaf. Na te zijn ontvangen door een sekreet van een vent, blijkbaar word je heel zuur van het werken in een fotozaak, mochten we doorlopen naar een kleine studio. Daar stond een hele aardige fotografe klaar om mijn kleine man te vereeuwigen. God, wat was ik blij dat die chagrijnige vent de foto's niet ging nemen. Hij leek me niet zo goed met kinderen namelijk. 
Het was duidelijk dat de fotografe vaker pasfoto's maakte van baby's want het liep gesmeerd. Binnen een paar seconden zat Sam op een kruk ondersteund door yours thruly net buiten beeld. Voordat hij met z'n ogen kon knipperen, was hij al gekiekt. Hoppa! Ik vind het net Bambi die verschrikt in de koplampen van een auto kijkt maar dat zal wel iets van doen hebben met de enorme flitser die werd gebruikt. Desalniettemin ben ik erg blij met het resultaat. Het is namelijk wel mijn kleine verschrikte hertje. Lief hè? Moest dit gewoon even met jullie delen

12 opmerkingen:

  1. Awwh wat leuk! Fijn dat die chagrijn niet de foto nam. Tof dat jullie een bruiloft gaan bijwonen in het buitenland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute! Altijd leuk de eerste pasfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute!
    Heb je nog wel genoeg tijd voor dat paspoort overigens?
    Wel leuk daar een bruiloft!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker! Volgende week donderdag is zijn paspoort klaar en we vertrekken de 26e dus dat we waren op tijd gelukkig!

      Verwijderen
  4. Wat een schattig verschrikt hertje :-). Geniet van jullie trip naar Engeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Uber schattig! Zijn eerste pasfoto, lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha wat schattig, Bambi die verschrikt kijkt hihi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...