donderdag 29 maart 2012

Online shopping






Ik ben de dag vandaag begonnen met een bezoekje aan Asos. Al sinds je bij Asos met paypal kan betalen, doe ik er een paar keer per jaar een bestelling. Vind echt dat ze er geweldige kleding verkopen en ook is het prettig dat er geen verzendkosten zijn. Vorige maand bestelde ik een longsleeve en een rok van de maternity collectie and I was hooked! Ook al is de keuze niet zo groot, ik ben zo blij dat ze in ieder geval normale positiekleding verkopen en dat ik niet veroordeeld ben tot hobbezakken van Miss Etam.
Een paar dagen geleden zag ik de gekleurde skinnyjeans in de collectie opduiken. Na een paar dagen twijfelen omdat ik eigenlijk nooit broeken via internet bestel, heb ik vanmorgen toch maar besloten om hem in mijn mandje te stoppen. Ik hoop zo dat deze broek me goed zal passen!
Ook bestelde ik bij Asos een armband en oorbellen om mijn basic longsleeves een beetje mee op te fleuren. De oorbellen zijn geínspireerd op de dag van de doden. Dit is een feestdag in Mexico waarop men de doden eert. Men bouwt in huis altaartjes met schedels en bloemen. Ook worden er graven van overleden geliefden, vrienden en familieleden bezocht. Heel indrukwekkend dus!
Ik was al een aantal weken op zoek naar een simpele, witte longsleeve. Niet een hele moeilijke missie zou je denken, maar dat viel toch een beetje tegen. Bij de H&M en Miss Etam waren er alleen exemplaren in grote maten te verkrijgen. Op internet vond ik alleen shirts die óf heel duur waren, óf een heel raar model hadden, óf waren voorzien van een vreemde print. Tot ik opeens de ingeving kreeg om op de website van Otto te kijken. Daar vond ik deze set van twee longsleeves. Zo op het oog hebben ze een normaal model en ook de prijs was te overzien. Als het goed is komen ze morgen of overmorgen al binnen, dus ik ben echt heel benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...