woensdag 28 maart 2012

Mirror shots



Gisteravond maakte ik deze foto van mezelf in de spiegel in de slaapkamer. Ik was toen 15 weken en 2 dagen zwanger. Wat gaat het toch allemaal snel zeg! Mijn lichaam verandert echt per week en het is nu overduidelijk dat er een baby in mijn buik aan het groeien is. Weird!
De kleding die ik draag is zoals vaak de laatste tijd erg basic. Ik weet ook niet of ik deze kleding normaal gesproken uit zou kiezen maar op zich zit het wel heel prettig. Ik draag een longsleeve van de Action die mijn moeder een paar weken geleden voor me meebracht. Het is een hele grote maat maar daardoor is het shirt wel lang genoeg. Moet alleen wel mijn mouwen opstropen omdat deze anders wel erg losjes om mijn armen hangen, maar goed... Verder draag ik een wijde, zwarte zomerbroek van Mama Licious die ik een paar weken geleden voor 10 euro bestelde op de site positie-outlet. Mijn schoenen zijn ballerina's van DC.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...