dinsdag 27 maart 2012

Mirror shots





Deze foto's maakte ik gisteravond en was toen 15 weken en 1 dag zwanger. Heb het gevoel dat mijn buik echt per week groeit. Logisch natuurlijk, maar blijf het een gekke gewaarwording vinden. Ik pas ook echt geen enkele broek of rok meer omdat ik voordat ik zwanger was altijd heel veel sportte en daardoor echt een hele platte, strakke buik had. Ik had gehoopt dat mijn sterke buikspieren er voor zouden zorgen dat mijn buik niet zo snel zou uitzetten. Helaas kon ik met 8 weken mijn broeken al niet meer dicht krijgen en hebben mijn buikspieren een maand lang aangevoeld alsof ik 300 crunches had gedaan, zo strak stond de boel gespannen... Bummer!
Gisteren droeg ik uiteraard mijn favoriete skinnyjeans van de H&M. What else? Verder een longsleeve van Noppies die ik een paar weken geleden heb gekocht bij de opheffingsuitverkoop van een plaatselijke winkel. Aan mijn voeten prijkten gisteren Vans met een tropisch printje met palmboompjes. Vind deze gympjes echt geweldig maar loop er wel altijd blaren in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...