dinsdag 27 maart 2012

Dreaming of paradise







Ik zit nu al verplicht een week thuis op de bank en moet rustig aan doen vanwege mijn lage bloeddruk. Dit frustreert me enorm omdat ik normaal gesproken een actief en ondernemend iemand ben. Normaal gesproken zou ik met dit weer mijn moutainbike pakken uit de schuur of eindelijk mijn surfboard van de vliering afhalen. Of wat te denken van gewoon werken... Vandaag de dag ben ik al blij al ik de Albert Heijn haal aan het einde van de straat zonder flauw te vallen. Ik moet heel rustig lopen en geen onverwachtste bewegingen maken omdat ik anders allemaal zwarte vlekken voor mijn ogen zie. Wie zei ook alweer dat zwanger zijn leuk was?
Op dit moment blijft het voor mij dus even bij dreaming of paradise... Gelukkig hebben we internet en kan ik in ieder geval genieten van al deze mooie paradijselijke afbeeldingen van weheartit.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...