vrijdag 23 maart 2012

Bounty crush



Sinds de ergste ochtendmisselijkheid voorbij is, ben ik verslaafd aan Bounty's. Buiten mijn zwangerschap om vind ik Bounty's niet te eten maar nu loopt alleen bij het zien van de verpakking me het water al in de mond. Normaal gesproken ben ik geen zoetekauw en eet ik zelden chocola, des te gekker is deze verslaving. Weird! Het zit hem denk ik ook niet per direct in de chocola maar vooral in de kokos. Ik val namelijk ook in katzwijm bij die douchegel van Fa met een kokosgeurtje. Ik blijf maar snuffelen aan die fles en smeer me er iedere dag van top tot teen mee in. Het ergste is nog dat ik vorige week ontdekt heb dat ze bij de Albert Heijn ook Bounty-ijsjes verkopen. Hoe zorg ik er in godsnaam voor dat ik in september niet het formaat heb van een olifant?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...