zondag 25 maart 2012

Jamie's Amerika




Gistermorgen liep ik met vriendlief richting het winkelcentrum voor boodschappen. Voordat we de supermarkt in gingen, moesten we nog even naar de boekhandel omdat daar een TNT-verzendpunt zit. Terwijl we in de rij stonden, viel het oog van mijn vriend op het kookboek Jamie's Amerika. Hij wees me op erop en ik liep naar het schap om het boek wat nader te inspecteren. Wat bleek, het was afgeprijsd voor maar 10 euro! Aangezien ik al het boek Jamie in 30 minuten op de plank heb staan en daar al veel gerechten uit heb gemaakt, besloot ik al snel dat ik dit boek mee naar huis moest nemen.
Eenmaal thuis gelijk op de bank geploft om het boek door te bladeren. Het water liep me gelijk in de mond. Ondanks dat ik nog even zal moeten wachten om veel van de gerechten uit te proberen want tja, zwanger...denk ik, dat ik (en anderen met mij haha...) van veel recepten zal gaan genieten. De steak, cajungerechten en snacks zullen in september absoluut op het menu staan! Voor nu houd ik het maar op een Waldorf salade, ook lekker!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...